Tento rok čekají Smart Shopping a Místní kampaně v Google Ads zásadní změny. Nové kampaně tohoto typu už nebude možné vytvářet a již existující kampaně budou později upgradovány na zcela nový typ kampaně - tzv. Performance Max kampaň.
Tento rok čekají Smart Shopping a Místní kampaně v Google Ads zásadní změny. Nové kampaně tohoto typu už nebude možné vytvářet a již existující kampaně budou později upgradovány na zcela nový typ kampaně - tzv. Performance Max kampaň.
Heureka Group tento rok přichází s několika zásadními změnami pro své obchodní partnery. Nejvýznamnější novinkou jsou tři nové brandy Heureka Shops, Heureka Ads a Heureka Insights, jejichž účelem je zjednodušit partnerům práci s Heurekou.
Pokud inzerujete ve vyhledávání Google či Seznam, určitě jste se již setkali s možností přidat ke svým reklamám rozšíření. Rozšíření mohou na první pohled vypadat jako zanedbatelný doplněk ke kampani, avšak přidat je ke svým reklamám má smysl.