Během září 2019 bude odstraněn údaj Průměrná pozice ve Vašem Google Ads, což je údaj sdělující průměrné pořadí reklamy ve vyhledávání.
Během září 2019 bude odstraněn údaj Průměrná pozice ve Vašem Google Ads, což je údaj sdělující průměrné pořadí reklamy ve vyhledávání.
Pokud podnikáte na B2B trhu, jistě jste si všimli, že Sklik nabízí pokročilá nastavení cílení na firmy a podnikatele podle jejich oboru podnikání ve svém RTB (Real Time Bidding).Od nynějška však máte možnost své publikum segmentovat podle zaměření podnikání přímo v Skliku a efektivně tak zacílit všechny své online reklamy, čímž zvýšíte své prodeje.
Každý potenciální zákazník má svou lovebrand, tedy oblíbenou značku, o kterou se zajímá, kterou často vyhledává a kterou nakupuje hned, jakmile mu to situace dovolí. Sklik zaznamenal rostoucí zájem inzerentů o segmentaci právě podle značek. Proto vytvořil nové způsoby cílení, které zasáhnou milovníky konkrétní značky ať už z oblasti elektroniky, módy či hraček.