Facebook vyvíjí novinku - vyloučení témat z inzerce. Díky této funkci bude možné lépe zacílit reklamu tak, aby byla pro vaše publikum opravdu relevantní. 


Přesněji řečeno, bude možné vyloučit témata, která pro vaši reklamu na Facebooku a pro vaši značku relevantní nejsou, takže se vaše inzerce vedle nich ve feedu nebude zobrazovat. Jedná se v podstatě o facebookové opatření pro Brand Safety. 



Například firma, která vyrábí dětské hračky pravděpodobně nechce, aby se její reklamy v News Feedu zobrazovaly poblíž obsahu souvisejícího s novým kriminálním seriálem. Nyní bude moci jednoduše vyloučit téma “Crime and Tragedy”.

Vývoj této nové funkce potrvá zhruba rok. Jedná se o poměrně složitý proces, kdy Facebook musí zohledňovat kromě technických provedení také ochranu soukromí uživatelů. 
Facebook tuto novou funkci pro ještě efektivnější inzerci začne brzy testovat, avšak pouze s malou, vybranou skupinkou inzerentů.

Inzerujte na Facebooku efektivně už nyní. Naši specialisté mají s reklamami na Facebooku bohaté zkušenosti napříč různými obory. Neváhejte nás kontaktovat.