V roce 2023 jsme meziročně zvýšili tržby o 33 % na 40,5 mil. Kč.
Poptávka po špičkových službách v oblasti digitálního marketingu, komunikačních kampaní a kreativních konceptů stále roste, a to jsou při 12letém výročí skvělé zprávy pro další růst firmy bV24 - buďte vidět 24 hodin online. Jsme rádi, že můžeme měnit byznys klientů díky TOP digitálnímu marketingu a probouzet v jejich zákaznících skutečný zájem o jejich produkty a řešení.

Číst dál...


Obsahová síť Seznamu představuje rozsáhlou síť tisíců webů, která hraje důležitou roli v mnoha marketingových kampaních. Nabízí pestrou škálu možností, jak efektivně oslovit nové či  stávající zákazníky, kteří jsou relevantní pro vaši firmu. Sklik jakožto nástroj pro správu reklamních kampaní v Seznam obsahové síti nabízí spoustu typů cílení a formátů bannerové či videoreklamy.

V tomto článku se dozvíte, jak může obsahová síť Seznamu pomoci k dosažení vašich marketingových cílů.

Číst dál...


Již druhým rokem jsme vyhráli výzvu Nejlepší Black Friday strategie v ČR od Seznamu. Tentokrát s naším klientem Skinso, který prodává prémiovou německou kosmetiku. "V roce 2023 byl Black Friday pro firmy ještě důležitější než v minulých letech. Vzhledem k ochlazení trhu a aktuálním návykům zákazníků bylo jasné, že většina vánočních nákupů se bude uskutečňovat právě v týdnu Black Friday. Pokud víte, jak pracovat se zákazníkem během celého prodejního funnelu a jak využít data a média Seznamu naplno, máte vyhráno," říká Co-Founder & CEO Petr Buroň.
Číst dál...