Maximalizace konverzí v Skliku je automatická strategie nabídek, která vám pomůže získat co nejvíce konverzí z vašeho rozpočtu. Místo ručního nastavování cen za proklik se Sklik sám rozhoduje, jakou cenu nabídne v aukci, aby maximalizoval počet dokončených akcí – například objednávek, registrací či poptávek. V tomto článku si vysvětlíme, co je strategie nabídek Maximalizace konverzí, jak funguje a jak ji nastavit, aby přinesla nejlepší výsledky.


Co je strategie nabídek Maximalizace konverzí v Skliku

Strategie Maximalizace konverzí v Skliku je pokročilý automatizovaný nástroj pro řízení cen nabídek v PPC kampaních. Jejím cílem je získat z daného rozpočtu co nejvíce konverzí, aniž byste museli ručně upravovat cenu za proklik.

Tento algoritmus pracuje na základě historických dat o výkonu kampaně, informací o uživateli (např. zařízení, čas, lokalita) a pravděpodobnosti, že návštěvník provede konverzi.

Hlavní výhoda: Systém optimalizuje každou aukci zvlášť a tím zvyšuje šanci na dosažení lepších výsledků oproti manuálnímu nastavování CPC.


Jak funguje Maximalizace konverzí v Skliku

Způsob, jakým funguje Maximalizace konverzí, lze shrnout do tří kroků:

  1. Shromažďování dat: Algoritmus využívá informace o výkonu kampaní, chování uživatelů a předchozích konverzích.

  2. Vyhodnocení pravděpodobnosti: Na základě dat odhaduje, jak velká je šance, že konkrétní uživatel dokončí konverzi.

  3. Úprava nabídky: Pokud je pravděpodobnost konverze vysoká, nabídne vyšší cenu za proklik, pokud nízká, cenu sníží.


Co je potřeba vědět, než Maximalizaci konverzí nastavíte

Sklik doporučuje vyhodnocovat výsledky této strategie nejdříve po 14 dnech od zapnutí, aby měl algoritmus dostatek času se „doučit“. Definitivní vyhodnocení proveďte až 30 dní po pozastavení kampaně.


Jak nastavit Maximalizaci konverzí v kampani

Nastavení této strategie v Skliku je jednoduché:

  1. Přihlaste se do svého účtu Sklik.

  2. Otevřete kampaň, kde chcete strategii použít.

  3. V záložce Nastavení zvolte Strategie nabídekMaximalizace konverzí.

  4. Nastavte cílovou cenu za akci (CPA), aby algoritmus směřoval k optimální hodnotě konverze.

  5. Uložte změny a nechte algoritmus alespoň 14 dní běžet bez zásahů.


Podmínky pro zapnutí strategie nabídek Maximalizace konverzí

Abyste mohli tuto strategii v Skliku použít, musí kampaň splnit tyto požadavky:

Podmínka Popis
Minimální počet konverzí Alespoň 30 konverzí za posledních 30 dní
Délka běhu kampaně Kampaň musí být aktivní minimálně 7 dní
Typ kampaně Pouze obsahové a produktové kampaně (včetně dynamického retargetingu)
Data pro algoritmus Čím více historických dat, tím vyšší šance na úspěch


Tipy pro úspěšné využití Maximalizace konverzí

  • Zajistěte kvalitní měření konverzí – bez přesných dat algoritmus nefunguje optimálně.

  • Pracujte s rozpočtem – příliš nízký může omezit výkon, příliš vysoký vést k neefektivním nákladům.

  • Nastavte denní rozpočet kampaně tak, aby nebyl nižší než pětinásobek nastavené maximální CPA.

  • K vyhodnocení kampaně používejte metriky Konverze (k datu kliku), Konverzní poměr (k datu kliku) a Cena za konverzi (k datu kliku) a následne srovnejte období po zapnutí strategie nabídek Maximalizace konverzí s obdobím před zapnutím.


Shrnutí: Co je a jak funguje Maximalizace konverzí v Skliku

Maximalizace konverzí v Skliku je účinný způsob, jak automatizovat nastavení nabídek a získat více výsledků z vašeho rozpočtu. Funguje na principu strojového učení, využívá historická data a optimalizuje každou aukci pro co nejvyšší počet konverzí. Pokud splníte podmínky pro její zapnutí a necháte algoritmus pracovat bez zbytečných zásahů, můžete výrazně zlepšit výkon svých PPC kampaní.

Chcete nastavit Maximalizaci konverzí v kampani efektivně a zlepšit návratnost investic? Kontaktujte nás. Připravíme pro vás strategii na míru.