SEO optimalizace - zvýšení návštěvnosti webu a konverznosti

Pomocí optimalizace pro vyhledávače (SEO) docílíte dlouhodobého zvýšení organické návštěvnosti webu, konverzí a tržeb. Vyhledávač Google porovnává důležitost stránek k vyhledávacímu dotazu pomocí tzv. Pagerank. Uživateli chronologicky zobrazí ty nejvíce relevantní stránky na základě různých faktorů, jako je relevance obsahu, kvalita odkazů vedoucích na vaše stránky, a další. SEO vám skrze optimalizaci webu, klíčových slov, obrázků a videí může zlepšit pozici ve výsledcích vyhledávání a přitáhnout více relevantních návštěvníků na své stránky.

Pokud chcete být na předních příčkách organických výsledků vyhledávání a zvýšit návštěvnost stránek, je klíčové mít dobře provedenou optimalizaci pro vyhledávače.

Jak pomocí SEO optimalizace zvýšíme relevantní návštěvnost stránek a jak s ní dále pracujeme?

  • Analýza klíčových slov a odvětví
  • Optimalizace webu, textů, obrázků či videí
  • Využití návštěvnosti v rámci sales funnelu a komunikaci se zákazníkem, komunikační kampaň se špičkovou kreativou
  • Dlouhodobý nárůst tržeb a konverzí díky zvýšení relevantní návštěvnosti


K analýze klíčových slov využíváme několik nástrojů včetně umělé inteligence (AI). Nejdříve provedeme SEO audit a analýzu webu, abychom vypozorovali nedostatky a prostor ke zlepšení. Následně provedeme analýzu klíčových slov a odvětví tak, abychom mohli spolu s vámi lépe porozumět potřebám vašich zákazníků a tvořit takový obsahový marketing, který pro ně bude relevantní.

S optimalizací SEO máme bohaté zkušenosti. Našemu klientovi, prodávajícího prémiovou dámskou kosmetiku, jsme pomohli dosáhnout skvělých výsledků. Díky naší SEO strategii jsme navýšili jeho organickou návštěvnost o 53 % a tržby dokonce o 428 %! Tento příklad jasně ukazuje sílu správné SEO optimalizace a jeho dopad na růst vašeho podnikání.

Pokud i vy chcete zvýšit svou organickou návštěvnost webu a tržby pomocí SEO, neváhejte se na nás obrátit. Pomůžeme k dosažení vašich online cílů a růstu vašeho podnikání.