Věděli jste, že se zobrazení, neboli imprese v Skliku (ale také u jiných publisherů) počítá, pokud bylo alespoň 50 % reklamy vidět alespoň 1 vteřinu? Více než polovina impresí v ČR tedy není visibilní, jak bylo řečeno na posledním Sklik Expert Fóru. Tato skutečnost se týká nejen brandových reklam. Stejný princip je aplikovatelný také na Produktové inzeráty. Nebo alespoň doposud byl.


Od pondělí 15.2. totiž došlo u Produktových inzerátů ke změnám. Nově budou započítávány imprese a s nimi související metriky až v momentě, kdy uživatel mohl reklamu reálně vidět. Změny se mohou projevit v poklesu počtu zobrazení, což způsobí zvýšení míry prokliku (CTR). 

Výkonnost Produktových inzerátů nyní výrazně vzroste také díky novému zobrazování ve formě tzv. carouselu (karuselu, chcete-li). Uživatel si tak bude moci vybírat z mnohem většího množství nabízených produktů.



Inzerent navíc může využít tzv. extra message, která bude spolu se skladovou dostupností u Produktových inzerátů nově zobrazována. Také tyto změny by se měly projevit v podobě vyšší míry prokliku (CTR) a navíc také konverzního poměru (CR) u všech kampaní s Produktovými inzeráty. 

Potřebujete efektivně nastavit kampaň s Produktovými inzeráty, nebo pomoci se správou jiných PPC kampaní? Neváhejte nás kontaktovat.