
Ačkoli si tuto novinku zatím nemůžeme vyzkoušet, Facebook už ji v některých zemích postupně zavádí. Uživatelé budou moci z jedné aplikace posílat a přijímat zprávy, videochaty, či sdílené příspěvky do té druhé. Uživatelé Instagramu tak budou moci kontaktovat a sdílet příspěvky s těmi, kdo mají účet na Facebooku, aniž by oni sami účet na Facebooku měli.
Inzerce na Facebooku a Instagramu je skvělou příležitostí, jak budovat značku a vztah se zákazníky, ale také skvělým nástrojem pro zvyšování konverzí na vašem webu. Pokud ještě na Facebooku a Instagramu nemáte svou reklamu, doporučujeme tento krok zvážit. Rádi Vám poradíme a případně pomůžeme s nastavením či optimalizací. Pro zájemce také pravidelně pořádáme on-line školení na téma Facebook a Instagram. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.