Sklik přichází s novinkou v podobě možnosti cílení na e-mailové adresy zákazníků. Tento typ cílení vám umožní oslovit své registrované, stávající nebo potenciální zákazníky využitím vlastních e-mailových seznamů nebo databází.

Máte tak možnost cílit na jedno ze svých nejrelevantnějších publik a sdělení mu přizpůsobit na míru. Můžete se například připomenout zákazníkům, kteří u vás v minulosti nakoupili a nabídnout jim relevantní produkty či dosáhnout opakovaného prodeje. Tento způsob cílení není závislý na cookies třetích stran, a tak nebude nijak ovlivněn jejich plánovaným omezením. Vlastní seznam zákazníků v Skliku funguje obdobně jako Custom audiences v Google Ads či Vlastní okruhy uživatelů na Facebooku, což vám naskýtá možnost využívat tento typ cílení efektivně napříč všemi třemi systémy.

Pomůžeme vám s tvorbou e-mailové databáze a zacílením na vaše seznamy zákazníků personalizovanou reklamou. Vytěžíme z vašich kampaní maximum. Kontaktujte nás.