V roce 2021 jsme meziročně
zvýšili tržby o 30 % na 26,5 mil. Kč. Poptávka po špičkových službách v oblasti digitálního marketingu, komunikačních kampaních a kreativních konceptech stále roste a to, při 10letém výročí od zakoupení domény bV24.cz - buďte vidět 24 hodin online, jsou skvělé zprávy pro další růst firmy. Jsme rádi, že můžeme měnit byznys klientů díky TOP digitálnímu marketingu

V roce 2021 se nám podařilo navázat na růst z předešlých let. Velice nás potěšily e-commerce projekty pod naší správou, kde se i v roce 2021 dařilo celoročně podstatně růst a maximalizovat prodeje v rámci vánočních kampaní. U našich klientů se podařilo splnit velmi ambiciózní prodejní cíle. Největší procentuální růst tržeb (při obratu v řádu mil. Kč/1 měsíc) měl klient, kterému jsme pomáhali v půlce roku 2020 startovat eshop. V rámci vánoční kampaně 2021 jeho tržby vzrostly o 115%. Jako klíč k úspěchu se ukázal být náš návrh změny strategie ze začátku roku 2021 na změnu kreativního konceptu, kterou jsme klientovi vypracovali. Lepší a jednotná prezentace firmy a produktů na všech materiálech a především pak dobrý koncept pro sociální sítě stály za zvýšením prodejů spolu s otevřeností klienta k těmto doporučením a nasazení celé firmy pro splnění cílů. 

Pokud sledujete naše sociální sítě, často můžete vidět, co aktuálně řešíme pro Telly ze skupiny Lama Energy Group. Pay TV je pro nás srdeční záležitostí a velice nás baví. Skupina získala na konci roku 2020 vysílací práva na UFC a vytvářet tyto kampaně s Jirkou Procházkou je pro nás zároveň skvělým zážitkem. Premier League, La Liga, Serie A nebo Liga mistrů je pro sportovní fanoušky velmi zajímavá práce. Pro Telly spravujeme všechny kanály pro online marketing včetně sociálních sítí a zajišťujeme mediální nákup.

V roce 2021 jsme také realizovali řadu kampaní v rámci podpory exportu českých firem. Již několik let velice úspěšně pomáháme např. firmě Invent Medical v rámci trhu v Polsku, nyní třeba v rámci celé skupiny Invent Medical Group pomáháme šířit povědomí o jejich skvělých a nadčasových produktech na trzích v Evropské unii, Velké Británii nebo Severní Americe. 

Rádi se dělíme o naše zkušenosti s firmami na našich pravidelných školeních. Nejoblíbenější jsou naše školení na sociální sítě. Pravidelně dostáváme výborné hodnocení od účastníků, kteří oceňují především individuální rady pro svůj konkrétní byznys model.  

Opět mě velice těší, že se nám ve více než 90 % daří s klienty pracovat dlouhodobě, a to více let. Díky pozitivní zákaznické zkušenosti klientů, resp. obchodního partnerství jsou nakloněni k dalšímu rozvoji aktivit a chtějí využívat další námi nabízené služby. Klientům vždy dokážeme pomoci komplexně, připravíme pro ně účinnou strategii, kreativu a naše nápady jdou až za hranu digitálního marketingu a vhodně tak doplňují jejich interní nebo externí týmy, čímž zvyšují potenciál online komunikace. 

Klienti především oceňují:

  • Celkový byznysový přehled ve více oborech a trzích 
  • Perfektně připravené strategie, mediaplán a nastavená KPI 
  • Velmi dobrou znalost zákazníků, jejich chování a preference
  • Schopnost a ochotu najít, popřípadě společně připravit další konkurenční výhody
  • Komunikaci se zákazníkem během celého prodejního funnelu
  • Interní týmy, seniorní specialisty na PPC a jiné systémy (Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram, LinkedIn, Adform, YouTube, mediální nákup, SEO, copywriting a další)
  • Kreativitu, bannery, videa, webdesign, profesionální fotky, které zapadají do konceptu marketingové strategie
  • Znalosti v oblasti IT pro rychlejší a lepší řešení/implementaci v rámci analytiky a zákaznické péče
  • Zvyšování prodejů a snižování ceny za akvizici včetně predikce daného vývoje u e-commerce projektů

Realizovali jsme celou řadu zajímavých kampaní v rámci obchodních vztahů našich klientů B2B, B2C, samozřejmě hodně zastoupen e-commerce. Pokud nás budete sledovat, můžete se těšit na konkrétní případy

Rok 2022 bude vzhledem k aktuálnímu vývoji ekonomiky velkou výzvou pro spoustu firem. Na základě zkušeností a přehledu z prvních týdnů po prvním lockdownu v ČR a následných změnách byznys modelů u našich klientů věřím, že jsme velmi dobrým obchodním partnerem také v době ekonomické turbulence, což dokazují i výsledky klientů v roce 2022. To ale zase v příštím článku.

Závěrem bych chtěl poděkovat všem kolegům, obchodním partnerům a klientům za spolupráci. Mohu pak slíbit, že i nadále pro nás bude zákazník vždy na prvním místě, a to nejen klient, ale také jeho zákazník. Jelikož cesta ke splnění byznysových cílů klienta je založena na porozumění potřeb jeho zákazníků a podle toho připravené a úspěšně realizované strategii. Tuto strategii úspěšně praktikujeme již řadu let.  

Děkuji za pozornost. 

Petr Buroň
Co-Founder & CEO




M: (+420) 601 390 256
T: (+420) 597 308 214
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.bv24.cz