Říjen končí a Vánoce jsou za rohem, ale ještě je stále čas vyladit a optimalizovat vaše kampaně na maximum. Hlavní peak dle našich zkušeností přijde v několika vlnách v listopadu a v první půlce prosince. Jsou to týdny jako Black Friday a jiné, kdy lze dosáhnout podstatně vyšších tržeb než obvykle. Skvělých výsledků dosáhnete správně zvolenou strategií, zajímavým kreativním řešením, timingem, vhodně zvolenou motivací pro nákup a maximálním využitím potenciálu jednotlivých reklamních systémů. Klíčové je také správně využít data o vašich zákaznících. Níže pro vás máme pár rad, jak na to.

  • Abyste z Vánoc vytěžili co nejvíce, je třeba myslet na všechny kroky full-funnel strategie - povědomí, zvažování a konverze. Díky budování povědomí a zvažování si vás zákazníci budou pamatovat a tím je pravděpodobnější, že u vás nakoupí. Ale samotným nákupem vaše práce nekončí, naopak je třeba pracovat na udržení zákazníka a podporovat opakované nákupy.
  • Na počátku vánoční sezóny doporučujeme využít akviziční kampaně, abyste tak oslovili nové uživatele. Uživatele, které nasbíráte v akvizičních kampaních pak oslovte v pozdní části sezóny remarketingem. Podle toho je také třeba nastavit správně rozpočty. Nejdříve investujte více do akvizice, v pozdní části sezóny přesuňte své prostředky na remarketing.
  • Využijte významné dny ve vánočním období pro své akční nabídky. Nejvýznamnějším dnem pro akce a výprodeje je Black Friday, avšak dle statistik není jediným dnem vánočního období, kdy dochází k výrazným prodejům. Proto zvažte využití i jiných významných dnů, například Singles’ Day 11. listopadu nebo Cyber Monday 28. listopadu. Udělejte své akce časově omezené, abyste maximalizovali prodeje.

Věříme, že naše rady vám pomohou maximalizovat prodeje a využít tak Vánoce naplno. Pokud chcete pomoct s vašimi kampaněmi nebo máte zájem o spolupráci, neváhejte nás kontaktovat. Se vším vám poradíme a připravíme vám kampaně na míru.


Čtěte také:

Vánoční kampaň, která meziročně zvýšila prodeje klienta o 115,9 %