Nedávno proběhla konference Google Marketing Live 2023, kde zástupci Google představili zajímavé novinky.

Velkým tématem letošního ročníku Google Marketing Live byla umělá inteligence a její využití v Google kampaních. Google vnímá AI jako příležitost pomoci inzerentům k dosažení ještě lepších výsledků. AI inzerentům pomáhá sledovat a nacházet nové trendy, být v popředí spotřebitelské poptávky a zvyšovat produktivitu.

Google chystá nové funkce pro inzerenty, které jim významně usnadní tvorbu kampaní v Google Ads. Již brzy bude možné generovat klíčová slova a podklady pro reklamy (jako jsou nadpisy a popisy) pomocí AI na základě URL adresy webu. V Performance Max kampaních bude dokonce možné generovat i kreativu. Kromě toho se taky chystá nový vzhled prostředí Google Ads, který má být přehlednější a snadnější k používání.

Inzerenti si ke konverzím v Google Ads mohou nastavit hodnoty na základě svých cílů a optimalizovat na ně. Google nyní inzerentům umožňuje přidat hodnotu ke konverzi až poté, co konverze nastane. Při použití strategie nabídek založených na hodnotách Smart Bidding využije zadané hodnoty pro dosažení vyššího ROAS.

Chcete, aby vaše kampaně byly v souladu s aktuálními trendy a přinášely vám co nejlepší výsledky? Kontaktujte nás.