Maximalizace konverzí v Skliku je automatická strategie nabídek, která vám pomůže získat co nejvíce konverzí z vašeho rozpočtu. Místo ručního nastavování cen za proklik se Sklik sám rozhoduje, jakou cenu nabídne v aukci, aby maximalizoval počet dokončených akcí – například objednávek, registrací či poptávek. V tomto článku si vysvětlíme, co je strategie nabídek Maximalizace konverzí, jak funguje a jak ji nastavit, aby přinesla nejlepší výsledky.

Číst dál...

AI Overview je nový typ shrnutí ve výsledcích vyhledávání Google, který zobrazuje přímou odpověď na dotaz uživatele pomocí umělé inteligence. Díky správné obsahové strategii se i váš web může v tomto přehledu objevit, a to rychle, viditelně a bez placené reklamy, pokud bude váš web správně nastaven po obsahové a technické stránce. My v bV24 vám s tím pomůžeme. Máme know-how, nástroje i výsledky.

Číst dál...