Dne 26. 1. 2017 jsme v Google Praha slavnostně převzali certifikát za úspěšné absolvování AAP (Agency Acceleration Program). Tento program je na bázi MBA studia a Google jej pořádá pro vybrané certifikované agentury z programu Google Partners.
Děkujeme Google Partners za pozvání do jednoho z prvních vzdělávacích programů určených pro vedení agentur. Velice si vážíme, že ze stovek agentur vybrali právě nás a tím velmi pomohli růstu naší agentury a rozvoji byznysu u našich klientů. Díky lektorům, z řad zkušených leaderů a profesionálů, jsme si mohli uvědomit procesy ve firmě a naučili jsme se je lépe je řídit. Velmi přínosná pak byla konzultace našeho byznys plánu. Petr Buroň, Co-Founder & CEO, akci hodnotí slovy: „Osobně se mi nejvíce líbil workshop MARKETING AND BRANDING a konkrétně Petr Houzar, který řekl, že: ”30 % hodnoty 500 největších společností světa tvoří značka, proto bychom na ni neměli zapomínat”.
V rámci AAP, který je určen vyššímu managementu agentur, jsme se vzdělávali v následujících oblastech:
BUSINESS PLANNING AND EXECUTION/ FINANCIAL MANAGEMENT AND CASHFLOW
19. 5. 2016
Google Praha
Šimon Mastný
Je Managing partner společnosti TAB Board CZ & SK, která v ČR a na Slovensku reprezentuje exkluzivní koncept vzájemného poradenství a koučování pro majitele malých a středních firem. Šimon Mastný je odborníkem na problematiku správy a řízení společností (Corporate Governance). Je certifikovaným koučem TAB a konzultantem v oblasti řízení společností a managementu.
Roman Truhlář
Má 24 let obchodních a manažerských zkušeností z poboček špičkových mezinárodních bank s neobvykle širokým záběrem - od korporátního bankovnictví přes finanční trhy až po management digitálního retailového bankovnictví. V letech 2000-2002 pracoval jako Head of Sales, prokurista banky a byl členem týmu, který uvedl na trh první obchodní model přímého prodeje bankovních služeb i první internetové bankovnictví pro malé a střední firmy v ČR. Nyní je ředitelem retailového bankovnictví ve společnosti Air Bank.
HR AND LEGAL
20. 5. 2016
Google Praha
Soňa Petruželová
Soňa Petruželová se pohybuje v online marketingu 8 let na různých úrovních, jako administrátorka, v manažerských pozicích a nakonec jako ředitelka největšího Performance oddělení v H1.cz. Spolu se svým týmem spravovala výkonově laděné kampaně pro více než 100 klientů (O2, Shoppie.sk, Nivea, HC), v rámci výkonnostního marketingu rozbíhali u klientů RTB nebo Display produkty na základě programatického nákupu. Nyní ji můžeme vidět na konferencích jako Google Partners Certifikovaného Trenéra.
Veronika Hlaváčová
Veronika Hlaváčová se ponořila do oboru HR, který se nazývá raději Human Relations než Human Resources. Používá v HR nové přístupy, které oproti těm tradičním reflektují potřeby generace Y a internetového prostředí. Své poznatky a objevy šíří prostřednictvím blogu Neonová HR. Od roku 2011 působí ve společnosti Slevomat.cz jako šéfka HR, předtím pracovala v PPF Media. Zajímá se o novinky ze světa IT, sociálních médií, marketingu, žije online, zbožňuje maso a rodnou Šumavu. Ráda se obklopuje lidmi, kteří myslí “ven z krabičky”, nahlíží na situace inovativně a netradičně a na rozdíl od mnohých jiných je tak i řeší.
Václav Schovánek
Václav Schovánek je zakladatel advokátní kanceláře s více než 10 lety zkušeností v oblasti práva IT a reklamy. Svou kariéru započal v reklamním odvětví. Nyní se soustředí hlavně na oblast reklamy a nových médií. Těší ho práce pro začínající strartupy a pomoc při uvádění nových služeb v oblasti IT na trh.
Magdaléna Divišová
MARKETING AND BRANDING
16. 6. 2016
Google Praha
Pavel Škařupa
Pavel Škařupa se pohybuje v mezinárodním marketing managementu 19 let. Nejpodstatnější část své kariéry strávil ve firmě Procter & Gamble, kde působil v české republice, Maďarsku, Japonsku a ve Švýcarsku, naposledy v roli globálního marketingového ředitele hair care businessu. Působil jako Associate partner ve firmě McKinsey & Company, kde byl členem evropské Marketing & sales practice. V letech 2011-2013 působil jako CMO v Raiffeisenbank, kde byl zodpovědný za marketingovou komunikaci, digitál, CRM a segment management. Na počátku roku 2014 založil firmu Inogami, společnost působící v businessu marketingu a inovacích, kde se věnuje jak startup businessům, tak poradenství.
Petr Houzar
Petr Houzar má v českém Googlu na starosti témata digitálního brandingu a video reklamy. Dříve pracoval ve Vodafonu a Karlovarských minerálních vodách, kde mimo jiné řešil digitální kampaně na 14 trzích. Ve vodafonu vedl inovativní marketing s primární zodpovědností za korporátní digitální strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.
SALES/USING DATA TO GROW PROFITABILITY
17. 6. 2016
Google Praha
Petr Pištělák
Managing partner konzultační firmy Profit Booster, poskytující outsourcing marketingu, obchodu a business development. Pracoval jako člen představenstva a Viceprezident pro marketing, tvorbu produktů a obchod v Českých aeroliniích. Působil ve finanční skupině PPF jako místopředseda představenstva a výkonný ředitel pro marketing v eBank, byl klíčovým členem týmu, který úspěšně uvedl značku Home Credit do Číny. Svou profesní dráhu začal v Procter & Gamble, kde strávil téměř 10 let na různých marketingových a obchodních pozicích. Je popularizátorem off-take marketingu, tento přístup k marketingové práci bere jako jediné měřítko úspěchu růstu tržeb a zisků podporovaných produktů. Jako jediný manager v ČR se může pochlubit třemi zlatými Effie - cenami za nejefektivnější marketingovou kampaň.
Pavel Jašek
Pavel Jašek pracuje v obchodním týmu české pobočky Googlu na pozici Analytical Consultant. Zaměřuje se na vyhodnocování digitálního marketingu z pohledu webové a zákaznické analytiky. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a sedm let působil v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.
HOW TO MANAGE YOURSELF
23. 11. 2016
Google Praha
Katarina Schapiro
CEO společnosti Continuum Partners. Podporuje firmy, týmy a jejich lídry jako myšlenkový partner, kouč a mentor. Absolvovala HEC School of Management v Paříži, Said Business School u Oxford University a Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košicích. Má magisterský titul v psychologii, lingvistice a v oboru transformace a řízení změn. Je bývalou generální ředitelkou agentury BGMC, marketingovou a obchodní ředitelkou kosmetických značek Christian Dior, Y.Saint Laurent, Shiseido aj. Pracovala v konzultantských společnostech Egon International, Andersen Consulting. Založila vlastní firmy a účastnila se mezinárodních projektů např. pro UNICEF. Rozvíjí lídrovské transformační programy v Himalájích.
COMPANY CULTURE/GROWING BUSINESS WITH GOOGLE
22. 11. 2016
Google Praha
Taťána le Moigne
Taťána le Moigne řídí české zastoupení společnosti Google od roku 2006. V oboru informačních technologií pracuje 25 let, profesní dráhu nastartovala u firem Abakus a Digital Equipment. V letech 1994-2003 pracovala ve společnosti Microsoft v ČR, v Německu a Velké Británii. V roce 2003 založila vlastní konzultační firmu, o dva roky později i společnost 4bambini. V roce 2009 získala Taťána ocenění Osobnost českého internetu. Od roku 2008 se pravidelně umisťuje v anketě Hospodářských novin na žebříčku 25 nejúspěšnějších žen v české republice, v roce 2011 tuto anketu vyhrála. Od roku 2012 ji rovňež časopis Forbes řadí mezi 50 nejvlivnějších žen v ČR. V roce 2014 byla oceněna prestižní cenou Osobnost HR.
Jan Vraný
Petr Houzar
ACQUISITION OF NEW CLIENTS
22. 9. 2016
Prague Startup Centre
Petr Šmíd
Vede Marketing Google pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Dříve pracoval ve společnosti McKinsey & Company jako senior manažer konzultant pro strategii, marketing a obchodní výsledky klientů v oborech finančnictví, zdravotnictví, energetika a privátní kapitálové fondy
HOW TO BUILD PROFITABLE AGENCY
23. 9. 2016
Alex Langshur
As co-founder and senior partner, Alex helped build of Cardinal Path into one of the largest digital performance measurement firms in North America, which was recently acquired by the Dentsu Aegis Network. Currently, Alex leads Cardinal Path’s global digital intelligence and digital marketing training initiatives across over 50 countries. Alex is committed to helping clients leverage their data and digital assets to convert visits to value. Alex is the past-President and Director Emeritus of the Digital Analytics Association (DAA), teaches digital marketing optimization for the University of British Columbia, and is on the Board of Advisor for McMaster University Analytics Program. Alex is a frequent speaker of conferences around the world and has been published in journals and magazines including Government IT Week, Government Graduate School of Management and BSc in Economics from the University of Victoria.